FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  • Rośliny sprowadzone są przez nas bezpośrednio od naszych zaprzyjaźnionych dostawców z Holandii oraz Danii.
  • Każda roślina sprawdzona jest przez wykwalifikowanego pracownika pod kątem agrofagów, czyli szkodników, następnie wystawiony jest dla nich roślinny paszport.
  • Po dostawie rośliny spędzają tydzień w odpowiednio przygotowanym miejscu, gdzie przechodzą kwarantannę. To wszystko po to, aby dać Ci gwarancję w pełni zdrowych roślin.
  • Do większości zamówień dołączamy krótką instrukcję dotyczącą uprawy roślin. Ponadto na naszej stronie internetowej znajdziesz kompleksowe opisy gatunków i rady zaczerpnięte od doświadczonych ogrodników. Tłumaczymy wszystko od podstaw np. gdzie należy umieścić okaz oraz jak często go podlewać.
  • Zdajemy sobie sprawę jak istotną kwestią w całym procesie zakupowym stanowi wysyłka tak delikatnych istot jakimi są rośliny oraz kruchymi lasami w szkle. Dlatego proces pakowania prowadzony jest z dbałością przede wszystkim o rośliny. Zabezpieczamy należycie doniczkę, pień rośliny oraz same jej liście. Jest to mozolna praca, ale tylko taka pozwoli ucieszyć Cię z otrzymanych przez nas roślin.
  • W sezonie chłodniejszym, każda paczka z roślinką wyposażona jest w odpowiedni podgrzewacz (heat pack), dzięki któremu roślinki czują się komfortowo podczas transportu.
  • Priorytetowo zgłoś nam takowy problem. Najlepiej zamieść dodatkowo zdjęcia. Reklamacje uwzględniamy natychmiastowo.
  • Tak – jako jedni z niewielu wychodzimy z założenia, żeby przedstawić Ci dokładny format oraz wielkość sprzedawanej przez nas rośliny na każdym zdjęciu. Tylko to da Ci gwarancję, że otrzymana roślina Cię nie rozczaruje. Oczywiście pamiętaj, że w przypadku wielu roślin jej struktura może się od siebie różnić, ciężko znaleźć dwie identyczne roślinki 🙂
  • Jak pokazują nasze statystyki ponad 90% zamówień wysłanych jest z terminem dostawy 24h. Niemniej jednak pamiętaj, że zamówienia złożone w godzinach popołudniowych we czwartek, oraz przez cały piątek mogą zostać wysłane w poniedziałek. Wszystko przez ryzyko jakie może się pojawić jeżeli paczka z roślinami spędzi okres weekendowy na sortowni kurierskiej. Firma Inpost umożliwia często dostarczanie paczek do paczkomatów w soboty, także w przypadku tzw: „etykiet weekendowych” paczkę wyślemy tak aby trafiła w sobotę do Ciebie.
  • Wyznajemy zasadę pełnej gwarancji satysfakcji klienta. Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie, dlatego nasza ilość pozytywnych komentarzy sięga niebagatelny wynik 99.8% na podstawie 3 tyś opinii!
  • Tak – posiadamy nasz firmowy salon sprzedaży w Krakowie, ul Miechowska 8 (miasteczko studenckie). Sklep otwarty jest w godzinach: pon-pt 10:30-18:30 oraz w sobotę: 10:00-14:00

Masz do nas dodatkowe pytania?

Śmiało, skontaktuj się z nami!